حرفهای ناگفته

اینجا من و دلم و حرفهای ناگفته

حرفهای ناگفته

اینجا من و دلم و حرفهای ناگفته

سلام خوش آمدید

بهارنارنج

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۲۶ ب.ظ

ینی من مطمئنم عطر بهارنارنج ، مستقیم از بهشت میاد روی زمین ! 

وای از وقتی که توی شهر پخش بشه .. 

بی اعصاب ترین هم باشی ، همینکه پات به کوچه و خیابون میرسه ، مست میشی از استشمام عطرش .. شل میشی و هرچی فکر و خیاله خودبه‌خود برا لحظه ای قطع میشه و تو فقط دوست داری نفس عمیق بکشی و نفس عمیق بکشی .. فرقی نداره پیاده باشی یا سواره .. عطرش همه جوره تزریق میشه به روح و روانت..!! 

 

قشنگیشم اینه که همه رو مست خودش می‌کنه .. همشهری ، مسافر ، آشنا و غریب .. و .. و .. 

  • ساره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نوشتن آرومم می‌کنه و سبک ، خصوصا وقتی حرف ناگفته و درددل باشه .
ممنون میشم ازم رمز نخواید 🙏🌹

آخرین مطالب